راهنمای خرید گن ساعت شنی اصل
نوشته شده توسط : ریحانه

راهنمای خرید گن ساعت شنی اصل

گن ساعت شنی ، عملکرد مطلوبی دارد . افزایش تعریق و تحت فشار دادن چربی‌های اضافی بدن ، یکی از مهمترین عملکردهای آن است . عملکرد گن با توجه به جنسیت افراد متفاوت است و البته این مقاله باعث تشخیص گن ساعت شنی اصل از گن تقلبی خواهد شد.

به بیان ساده‌تر ، بانوان ، گن مخصوص به خود را دارند. در حالی که آقایان از گن‌های مختص به خود استفاده می‌کنند. افتادگی شکم و پهلو در بانوان بیشتر از آقایان است. به همین خاطر گن‌ها نیز با توجه به ارگونومی بدن آقایان و خانم‌ها طراحی می‌شوند. اگر از گن برای لاغری استفاده می‌شود بهتر است

  • راحتی هنگام استفاده

راحت بودن در همه نوع لباس همیشه حرف اول را می زند. اما معمولاً در اولین استفاده از گن های ساعت شنی احساس ناراحتی می‌کنید، ولی پس از چند روز استفاده از آن‌ها بدلیل گرفتن حالت بدن، راحت‌تر می شوند. در روزه های اول باید احساس سفت شدن داشته باشد و انگار بدن شما را نیشگون می گیرند. معمولاً برای بیشتر فعالیت ها مانند سر کار و یا مهمانی از این گن ها استفاده می‌شود، بنابراین باید هنگام پوشیدن آن راحت باشید. بعضی از افراد وقتی که از پوشیدن آن احساس ناراحتی می‌کنند، استفاده از آن را متوقف می‌کنند. گن ایده آل باید به اندازه کافی راحت باشد که بعد از مدتی استفاده، وقتی آن را به تن دارید، احساس کنید که چیزی نپوشیده اید. بنابراین، احساس راحتی هنگام استفاده از گن شنی ضروری است.

  • تعداد قزن یا گیره (سنجاق و قلاب)

در ابتدا چک کنید که قزن ها (گیره) باید به اندازه کافی ضخیم باشند تا در زمان استفاده به راحتی نشکند. محل قرارگیری قزن یا قلاب ها را بررسی کنید، از جمله فاصله بین قزن ها در نظر بگیرید. مطمئن شوید که فاصله بین قزن ها مناسب هستند. همچنین تعداد قزن ها در تنگ و گشاد کردن گن بسیار مهم هستند و هر چه تعداد قزن ها بیشتر باشد شما راحت تر می توانید گن را اندازه خود کنید. از نظر تعداد قزن، در بازار نمونه یک قزن، ۳ قزن، ۶قزن و بیشتر وجود دارد.

  • نوع پارچه

گن ها دارای پارچه های متنوعی برای انتخاب هستند. بعضی از رایج ترین پارچه های مورد استفاده عبارتند از لاتکس، پنبه، ساتن، نئوتکس و چرم. هنگام انتخاب گن لاغری ساعت شنی، بهتر است روی پارچه‌ای با کیفیت که قابل تنفس و بادوام است دقت کنید تا نوع برش آن. بدلیل اینکه امکان دارد گنساعت شنی بصورت مدوام استفاده شود، نفس کشیدن و دفع تعرق بدن، یکی از جنبه های ضروری برای انتخاب می باشد. دارا بودن این خصوصیات به شما این امکان را می دهد که حتی در هنگام پوشیدن گن در حین انجام فعالیت های بدنی یا انجام کارهای روزمره راحت باشید.

چگونه سایز خود را برای خرید گن تعیین کنیم؟

تعیین سایز گن لاغری
برای اینکه بتوانید سایز خود را برای خرید گن ساعت شنی مشخص کنید، باید ‌اندازه‌ی دور کمر را با
یک متر یا یک نخ در بیاورید و در نهایت سایز لباس‌هایتان و قد و وزنتان را داشته باشید تا بتوانید گن مناسبتان را انتخاب کنید. (البته معمولاً فقط با استفاده از سایز لباس هم می‌توان سایز مناسب برای گن لاغری را نیز مشخص کرد؛ اما‌ اندازه‌گیری دقیق‌تر مسلماً با خرید گن مناسب‌تر برایتان همراه خواهد بود).
سایز مورد کاربرد
XS          برای افرادی با سایز لباس  ۳۶
Small      برای افرادی با سایز لباس ۳۸
Medium  برای افرادی با سایز لباس ۴۰ الی ۴۲
Large     برای افرادی با سایز لباس ۴۲ الی ۴۴
XL         برای افرادی با سایز لباس ۴۴ الی ۴۶
XXL       برای افرادی با سایز لباس ۴۸ الی ۵۲





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 11 / 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: